Loading...
.
Home » » Panggilan-Panggilan di Dalam Keluarga

Panggilan-Panggilan di Dalam Keluarga

14 July 2011

Dah boring asyik post artikel yang tak ramai orang nak baca. Terfikir dalam otak aku nak buat artikel yang aku rasa berguna untuk orang yang ada adik-beradik yang ramai. Mesti nak tahu panggilan dalam keluarga... Aku pun search kat internet, dapat ler yang ni.. So, nak share la dengan korang semua.. Kalau tak betul, tolong buat yang betul kat komen yer..

Anak pertama : Along
Anak kedua : Angah
Anak ketiga : Dee ( sebut mcm dalam BI - the )
Anak keempat : Tam
Anak kelima : Teh
Anak keenam : Andak
Anak ketujuh : Anjang
Anak kelapan : Chu
Anak kesembilan : Chik
Anak kesepuluh : Embong
Anak kesebelas : Su

Bagi adik-beradik yang sedikit, pandai-pandailah pilih nama yang sesuai...

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi memberi komen..

Followers

SILALAH KLIK IKLAN YANG DIPAPARKAN..

Popular Posts

PENAFIAN :

Saya adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini. Iklan-iklan yang dirujuk dalam laman blog ini tidak boleh dianggap sebagai agen ataupun syarikat yang disyorkan oleh saya...

  © LAMAN UTAMA Dicipta oleh Rizal Yusof 2009

Kembali ke ATAS